LinkedIn
Twitter
Facebook

IPCM

IPCM is de multi-channel contact center uitbreiding op het IPBM 2020 platform.
IPCM biedt allerlei kanalen om met jouw klanten te communiceren vanuit één platform. Voice (in- en outbound), E-mail, Chat, SMS, Facebook, WhatsApp, etc.

Alle kanalen zijn beschikbaar, zodat je de communicatie met jouw klanten optimaal kunt organiseren.
Ook IPCM is volledig cloud-based en biedt uitstekende ondersteuning voor thuiswerken.

Kortom, wil je de communicatie met jouw klanten goed en efficiënt inrichten. Stap dan vandaag nog over op IPCM van Cloud Contact.

De features

Als geen ander bedrijf realiseren wij ons dat een contact center applicatie vandaag de dag meer is dan een veredelde telefooncentrale. Contacten van klanten worden aangeboden via telefoon, e-mail, chat en sociale kanalen. Hiernaast is rapportage, betrouwbaarheid en flexibiliteit in beheer essentieel.

IPCM biedt de mogelijkheid contacten van alle huidige en toekomstige typen kanalen effectief af te handelen. Dit alles in een afhandel- en beheeromgeving, volledig gestoeld op web-technologie. Dit betekent dat jij en je agenten op kantoor, thuis of zelfs in de trein contacten kunnen afhandelen. Wat is hiervoor nodig?
Alleen een webbrowser en internet verbinding!

Multichannel

Voice, e-mail, chat, SMS, WhatsApp, social media, fax.

API

Voor zowel (nieuwe) social kanalen als eigen applicaties.

Web interface

Web (RTC) desktop voor alle kanalen en management.

IVR

Geïntegreerde IVR met standaard bouwblokken en dialogflow.

Infrastructuur

Gebouwd op betrouwbare cloud infrastructuur

Rapportage

Geïntegreerd, webbased, realtime en historisch voor alle kanalen.

Automatisering

Flows om op basis van gebeurtenissen (events) communicatieacties in gang te zetten

Dialer

Preview, power, progressive en predictive om proactief klanten te bereiken

DR + HA

Disaster recovery en high availability opties standaard mogelijk

GDPR

O.a. policies voor b.v. password mangement, encryptie van voice recordings en verloop regels.

Prijzen

Prijzen zijn per gelijktijdige gebruiker per maand.

Spraak

IVR Designer

Gespreksopname

Agent assistentie

Analyses en Rapportage

API

SMS

Chat

Email

Fax

Open (eigen en social kanalen)

CRM

Dialer

Scripting

IPCM Plus

€29

IPCM - Dialer

€39

IPCM - Omni

€49

IPCM Ultimate

€49